Monday, May 28, 2012

Malam Pra-Gawai dan Apresiasi Graduasi

Pada 07 Mei 2012, Jalinan Anak Sarawak sekali lagi telah berjaya menjayakan program Malam Pra-Gawai dan Apresiasi Graduasi. Program ini bermatlamat untuk meraikan Hari Gawai bersama anak-anak Sarawak yang berada di UPSI ini. Oleh itu, program ini telah mengetengahkan tema " Segulai Sejalai Kasih Disemai Meraikan Hari Gawai". Selain meraikan Hari Gawai yang bakal menjelang pada 01 Jun 2012 ini, Jalinan Anak Sarawak juga bermatlamat untuk meraikan senior-senior anak-anak Sarawak yang telah bergraduasi.

Program ini telah berlangsung dengan jayanya dengan kehadiran artis jemputan Clement Joys. Beliau telah menyanyikan beberapa buah lagu untuk tatapan anak-anak Sarawak. Anak Sarawak rata-ratanya melahirkan perasaan puas hati dengan penganjuran program ini dan berharap agar kepimpinan Jalinan Anak Sarawak akan menjadikan program seperti ini sebagai program tahunan.

Mari kita saksikan gambar-gambar sepanjang program ini.


Tarian pembukaan 



Pengarah Program: Eddsion mengetas ranyai

Ranyai



anak Sarawak syok tangga persembahan

wajah manis Sarawak





Clement Joys menghiburkan anak Sarawak



Begitulah serba sedikit sedutan untuk program Malam Pra-Gawai dan Apresiasi Graduasi. Semoga program seperti ini akan terus dijalankan untuk mengeratkan hubungan anak-anak Sarawak dengan pihak berkepentingan dan anak Sarawak di UPSI sendiri. Terus berjaya dan maju Anak Sarawak.

No comments:

Post a Comment